Förfrågan om tv-program

Jag har insett att det finns både fördelar och nackdelar med att blogga och hänga ut sitt liv på nätet.
En fördel är den fina respons som jag fått er som läser. Kommentarerna är få på denna sidan men på facebook är det desto fler och det är så roligt.
 
Det händer att jag även får kommentarer och förfrågningar från olika företag och jag har fått en del förfrågningar om att vara med i ett par tv-produktioner, uteslutande viktminskningsprogram.
Då jag själv inte känner någon enorm exponeringslusta så har jag tackat nej till dessa men det finns kanske de som läser bloggen som känner annorlunda.
 
Jag fick häromveckan en förfrågan från Tv-produktionsbolaget Warner Bros som arbetar med en ny programidé. De frågade om inte jag kunde lägga upp en blänkare på min blogg för att hitta eventuella deltagare till programmet då deras målgrupp antagligen gömmer sig bland mina läsare :)
 
Så till den som känner sig sugen eller bara nyfiken och intresserad:
 

Vill du och din partner komma i form och lära er leva hälsosammare?

TV-produktionsbolaget Warner Bros söker kärlekspar till ett spännande TV-projekt.

Tillsammans med Sveriges främsta experter inom träning, kost och hälsa kan ni effektivt och hälsosamt bli kvitt er övervikt och lära er leva sundare.

Hör av er till [email protected] om ni vill veta mer!

 

ELLEN LINDBLAD

Casting

 
 

Kommentera här: