Jag har inte försvunnit

Jag är tillbaka efter min trevliga semester som enligt mig gick alldeles för fort!

Så fort jag sorterat alla bilder så kommer det några glimtar från gran canaria :)

Jag kan ju säga som så att jag har inte varit viktväktare under min semester. Jag har ätit och valt att njuta fullt ut av min semester. Jag har visserligen tänkt till i vissa lägen men för det mesta har jag ätit det jag varit sugen på.
Klarade av två rediga gympass på hotellet vilket jag är stolt över.

Resultatet efter två veckors semester blev +2,6kg men det hade jag räknat med. Dags för nya tag nu när man är tillbaka på jobbet.
I eftermiddag är det dags för invägning på mötet igen efter ett par veckors paus. Bara att bita i det sura äpplet och få en kickstart på mötet.
Kroppen måste gå på socker- och skräpdetox efter dessa veckor och jag känner att motivationen svajar lite efter två veckor utan gränser. En redig spark av min coach är nog precis vad jag behöver!

Kommentera här: