Semesterbilder

Tänkte sukta er lite med semesterbilder.
Jag har lagt över alla hundratals bilder jag tagit på min dator men känner att det kommer nog bli för många att lägga ut här så ni får ta del av ett axplock från mina telefonbilder istället :)
 
Sunwing Arguineguin Seafront 
 
 
Utsikt över en av tre pooler
 
Trevlig terass hade vi :)
 
Trots sin värsta trotspersiod någonsin så verkade hon trivas väldigt bra med bad och sol. Det var tillfällena mellan baden som var jobbig ;)
 
En förrätt som var riktigt god!
 
Följdes av en huvudrätt beståendes enligt utsago av Sjötunga wallewska. Oavsett så var det riktigt gott!
 
Lite dessert på det så var middagen komplett :)
 
Fin utsikt från restaurangen med berget Tejde diffust i bakgrunden
 
Blev en del träningspass också. Sats hade gratis gruppträningspass på hotellet och jag provade ett core-pass samt ett intensivträningsprogram på 21min. Kombinationen av fysisk träning med 30 grader värme gjorde att man svettades kopiöst mycket och halkade runt på träningsmattorna.
Efter intensivprogrammet så gick jag upp till gymmet och provade några utav deras maskiner, bland annat så testade jag löpintervaller i 20min med denna utsikten samt spotify som sällskap, det borde man ha jämt!
 
 
 
Bilden är faktiskt inte redigerad utan den blev bara såhär bra av sig själv :)
 
Restautangen på hotellet var inte så illa. köttbit med valfritt tillbehör
Jag valde grillad sparris med manchegoost och pinjenötter
 
 
Mycket bada,och sola har det blivit. På grund utav sambons onda knä så har det inte blivit så mycket promenerande tyvärr men det fick mina gympass kompensera. 
Har inte räknat points utan ätit det som jag varit sugen på vilket som ni vet resulterade i + på vågen men det är inget jag ångrar för jag har haft det jättebra!
 
Avslutar med en bild från sista kvällen då jag och sambon firade 2 år som förlovade med en riktigt fin middag på Radissons restaurang 222°   (bilder på den utsökta maten kommer)
 
 

Kommentera här: