Gårdagens invägning och mördarpass!

Invägningen igår är jag mycket nöjd med, -0,5kg blev det och ytterligare ett steg i rätt riktning.
Arbetar hårt nu för att uppnå mitt mål lagom till semestern. Har två kilo kvar till -40kg och nästa delmål! Dessa hoppas jag kunna ta till semestern :)
 
För att komma dit så måste jag träna..så enkelt är det för nu när mina promenader blivit färre så är det extrapass hemma som gäller.
I måndags utförde jag ett pass som jag tyckte var relativt lätt och var besviken över att jag inte kände mig helt färdig eller anfådd efteråt. Är numera helt övertygad om att mitt spel kan höra mig för gårdagens pass var inte att leka med. Vissa av övningarna klarade jag inte ens av att utföra i sin helhet. Fy sjutton va slut jag var och svetten bara dröp efteråt.
Men det är inte utan att jag var lite nöjd över mig själv efteråt..att jag överlevde!
Känns dock inte riktigt som att jag behöver höja intensitetsnivån på mina träningspass riktigt än ;)
 
Kvällsgötta blev det också i form av körsbär och jordgubbar framför ett par avsnitt av drakryttaren.
 
 
Jag har under början av sommaren jagat efter vita capri-/piratbyxor. Mina gamla från förra året passar inte riktigt längre kan man säga.
Hittade ett par på bonprix som jag beställde hem..tyvärr så är de lite fladdriga i benen men tänkte att det kanske är skönt när det är riktigt varmt.
I säcken på vinden låg ett par i strlk 44 som jag hade glömt att jag hade och till en början så verkade de sitta bra. Men efter bara någon timme så sitter de löst i midjan och byxbenen ser ut som tält. Är tvungen att använda skärp för att slippa dra upp byxorna var och varannan minut.
När man sedan går runt på stan så ser man massor av folk som har jättesnygga capribyxor som sitter tajt och snyggt kring ben och rumpa utan att det ser ut som att man skulle kunna få plats med fler personer i varje byxben.
Jag undrar..var fasiken hittar alla människor dessa snygga byxor?
 
Idag är det spelkväll vilket innebär att jag borde plugga på lite nu under dagen.
Efter jobbet ska jag hem och färdigställa pajen som jag började på igår och kvällen blir träningsfri men full av socialt umgänge och god mat.
Vi kör en fredagsklassiker till middag idag..tacos!
Vad ska ni äta?
 
 

Kommentera här: