Ingen invägning och semesterplaner

Det blir inte så mycket skrivet om viktväktarna denna veckan. På grund av sommartiderna på viktväktarna i kombination med mitt schema så fungerar det inte för mig att gå på någon invägning denna veckan, det samma gäller för nästa vecka samt veckan därpå. Nästa gång kommer bli den 11:e aug och då ska det bli väldigt spännande att se hur det har gått under semestern!
 
Naturligtvis så kommer jag hålla koll på min våg hemma och jag kommer dessutom att försöka hålla koll på matintaget även under semestern. 
Planen är att ta med gymkläder och kanske dra ett pass i alla fall, någon tidig morgon innan frukost. Vi får se hur det går men ambitionen finns där och gymmet är gratis!
Kommer nog bli en hel del promenerande i alla fall för det brukar det bli när jag och sambon åker någonstans.
Min stegräknare har dock börjat ge upp så frågan är hur jag ska göra med den..skicka den på service och hoppas att den blir klar innan den 3:e eller skicka in den efter jag kommit hem?
 
Denna veckan har jag skött mig ypperligt. Inte dragit över en enda point och har hela veckobonusen kvar till helgen. Däremot vet vi ju sen förut att det är på fredagskvällen som det brukar spåra ur och sedan fortsätter det resten av helgen.
Inte denna helgen dock..jag ska klara det!
Trots kalas och gissningsvis en del vin så ska jag klara av att hålla mina points så vågen visar riktigt snygga siffror på måndag :)
 
Ikväll är det träning som gäller och jag tänkte sticka in ett extrapass imorgonkväll. Annars är det födelsedagsfirande som gäller på lördagen så vår lilla familj åker till stockholm på lördagförmiddag och förhoppningsvis är det tillräckligt fint väder ute för att åka iväg och inviga den nya bikinin!
 
Hoppas ni får en riktigt fin helg! :)
 
(7 arbetsdagar kvar till semester och 13 dagar tills planet lyfter mot Gran Canaria)
 
 

Kommentera här: