Sista arbetsdagen innan semester!

Har arbetat på under veckan och inväntat denna dag..sista dagen innan semester. Detta är dessutom min första betalda semester någonsin :D Dubbelt upp att fira alltså!
 
Smurfan gick sin sista dag på dagis igår så om två veckor så börjar hon på sitt nya som ligger inom gångavstång hemifrån oss. Ska bli riktigt skönt att slippa långa turer vid hämtning och lämning.
 
Inte blivit riktigt så mycket träning som jag hade tänkt mig denna veckan. Avverkat ett pass av minst två och helgen kommer inte bjuda på några bra tillfällen tyvärr. Kan ju trösta mig med att vi har varit salladstokiga hemma denna veckan vilket innebär att det kanske kompenserar för taskig motion.
Nu väntar dock en helg med mina föräldrar och god mat så vi får se vad vågen säger på måndag. Tyvärr så tror jag inte jag kommer nå mitt mål på -40 till på måndag men förhoppningsvis kan jag nå mitt mål att ha gått ner 10kg sedan mars, helt omöjligt är det inte :)
 
Ägnar dagen åt att komma i semesterstämning och går igenom kontrollistor i huvudet inför resan på onsdag.
Har lite småfix kvar men annars är det mesta under kontroll.
 
I eftermiddag blir det en drink för att fira in semestern och sedan middag hemma hos oss där vi hoppas på att kunna dra fram grillen.
Helgen hoppas vi bjuder på sol då vi planerat in jordgubbsplockning och eventuellt bad beroende på temperatur.
Mest ska vi slappna av och ha det trevligt.
 
Jag får återkomma på måndag för uppdatering av vågens resultat efter vad som kan bli en väldigt trevlig helg :)
 
Ha en trevlig helg!
 
1 Ellen:

skriven


Hej! Ellen heter jag och jobbar på ett TV-produktionsbolag med casting, jag lyckades inte hitta din mail här på bloggen? Jag har en liten förfrågan. Du får hemskt gärna skicka ett mail till mig så jag kan kontakta dig :)

Mvh Ellen Lindblad, warner bros

Svar: Hej.Jag har valt att inte lämna ut min mail på bloggen :)

Du kan kontakta mig på [email protected] med din fråga.

/Malin
Malin

Kommentera här: