Saker att se fram emot och roliga saker man blir glad av

Händer en hel del nu faktiskt.
Har under den senaste tiden dragit ner säckar från vinden med kläder som tidigare varit för små och provat dem igen.
Min garderob har drastiskt utökats med en hel hög med kläder samt att en del fått respass då det varit för stora :)
Sådant blir man glad av! Man blir också glad när man får på sig kläder i strl M och känner att man nästan kan gå till vilken klädbutik som helst och titta :)
 
Tidigare i veckan fick jag reda på vad jag skulle få tillbaka på skatten vilket resulterade i att vi bokade en resa till Gran Canaria till början av Augusti.
Det blir första gången vi reser med barn så det är lite nervöst. Destinationen blev Sunwing Arguinguin seafront, ett familjehotell där det finns allt för barn. Vi passade även på att boka ett rum där barnpaket ingick så vi slipper släpa med vagn och annat som kan vara skrymmande.
Bild lånad från Ving
 
Nu har vi verkligen något att se fram emot!
 
 
I helgen är det påsk och med den ännu en helg full utav frestelser, det är tur att man ska på viktväktarmöte i eftermiddag så jag vet hur jag ska hantera den! Känns som att jag kommer behöva hålla mig på banan med tanke på föregående vecka. Vill ju så gärna komma fram till mitt delmål!
 
Ikväll får vi besök av min svägerska och hennes man som gör ett depåstopp på vägen från arlanda och hem till kumla, ska bli trevligt med god mat och trevligt sällskap.
Imorgon är tanken en liten tur på stan och annars en trevlig dag med familjen.
Under resten av påskhelgen ska vi umgås med min familj, äta, dricka och ha trevligt. Blir trevligt för kusinerna att träffas igen också :)
 
Glad påsk på er, hoppas ni får en riktigt trevlig helg!
1 Veronica Wallgren:

skriven

Åh vad härligt det ser ut :)

2 Frida:

skriven

Ser riktigt gött ut!!

På sidan över som jag länkar till så skriver dom att tillskottet Pyruvat kan hjälpa till vid viktminskning. Har du provat?

Svar: Har inte provat någon form utav tillskott :)
Malin

Kommentera här: