Hemglass och spelförberedelser

I måndags efter jobbet så åkte jag ner på stan och köpte lite nya träningskläder på rean. Det är bra att byta till en mindre storlek så de sitter ordentligt och inte kasar ner när man tränar :D
Kom hem och bakade och sambon fixade iordning en lasagne.
Bakade en jordgubbskladdkaka och en lakritskladdkaka med lakritschokladfudge ovanpå.

På tisdagen efter jobbet så hade vi spelträff för att fixa till lite karaktärer, vi åt middag och fikade.
Tog ett antal timmar och vi blev inte riktigt färdiga. Tur att man har en hel vecka på sig att sätta sig in i det.
Blev sent i säng!
 
På vägen hem från bussen igår så blev det premiär för smurfan. Första gången hon fick köpa glass från hemglassbilen! Det var en spännande upplevelse för en tvååring kan jag meddela. En glad smurfa fick en glass när vi kom hem :)
Igår blev det också veckans första träningspass.
Tyvärr så hade jag vaknat under natten pga ett sendrag i vaden så jag hade fortfarande ont i benet under träningen. Gjorde så gott jag kunde och det blev ett ordentligt träningspass på många sätt.
Idag är det egentligen dags för pass två men jag får se om jag skjuter upp det till imorgon.
 
Idag är det invägning på viktväktarna igen, får se vad den säger mot förra veckans resultat. Har skött mig hela veckan inom mina points. Jag åt visserligen kaka i tisdags men tog ett par points ur min veckobonus så ingen skada skedd.
Blir nog dock inget möte då jag inte vill dra runt på stan i 2½ timme efter jobbet tillsammans med en gissningsvis hungrig smurfa.
 
Hoppas på strålande solsken idag så jag kan äta lunch utomhus :)
 
Helgen bjuder på inköp av blomlådor till balkongen, ska bli riktigt spännande!
 

Kommentera här: