Yes!

Kapade 0,6kg till denna veckan och är nu nere på 80-talet äntligen! Belönar mig själv med en ny klänning i eftermiddag tror jag :)
 
Annars är det vaccination på schemat efter jobbet, låter ju också kul :D
 
Resten av veckan bjuder på långa dagar på jobbet och det är sista veckan med mitt träningsprogram. Inför nästa vecka så väljer jag att ta ett annat program för att variera mig lite.
 
Idag kom vår nya soffa plats medans jag är på jobbet, är riktigt nöjd!
 
I helgen är det sista april här i Uppsala (valborg i resten av landet) och det ska förhoppningsvis firas med vänner och mösspåtagning i carolinabacken. För en gångs skull så är sambon ledig så det gäller att passa på att njuta.
 
Nu ser jag fram emot torsdagen som förhoppningsvis kan ge mig ett diplom. Blir dock inget möte för min del då barnvakten är i london och sambon jobbar sent, så det blir att hämta smurfan och sedan gå upp och väga in mig lite kort. Kan inte och vill inte ha med min vilda två-åring på ett möte som tråkar ut henne till max!
 
 
 

Kommentera här: