Gårdagens invägning

Blir ett snabbt inlägg idag. Känner att jag kämpar med att komma tillbaka till vardagen med jobb, pointsräkning,dagislämningar och hämtningar.

Gårdagens invägning resulterade i -0,6kg vilket få ses som godkänt även om jag gärna ser större siffror.
Det som saknas just nu är ork känner jag samt självdiciplin på kvällarna. Kämpar fortfarande med kvällssug men det är bättre nu än vad det varit tidigare veckor.

Har inte kommit igång med motionen än men satsar på att komma igång nu i helgen. Känner i kroppen att jag behöver börja röra på mig igen.

Ser verkligen fram emot måndagen och vad vågen visar, hoppas på att bli av med mina semesterkilon så fort som möjligt för att fortsätta kampen nedåt.
Helgen består av spelkväll och shopping, inte helt illa det :)

Kommentera här: