Massor med slarv!!

Det hann bara gå två dagar efter mitt minus innan jag föll för frestelsen att köpa godis!
 
Sambon var borta igår kväll så det var bara jag och smurfan.
Funderade bra länge om jag skulle hoppa av bussen vid affären eller om jag skulle ta bussen direkt hem. Tyvärr så valde jag i sista stund att hoppa av bussen och gå in på affären och handla, ni ska inte tror att det blev nyttiga saker heller.
En cola zero och en påse godis.
Efter att jag och smurfan ätit mat och jag lagt henne för att sova så satte jag mig i soffan och tittade på biggest loser och käkade godis..yep ironi när den är som bäst :/
 
Kan inte säga såhär i efterhand att jag ångrar mig för det var verkligen gott och jag har skött mig rätt bra senaste veckan, det var bara onödigt dagen innan invägning på mötet. Jag hade dessutom kunnat köpa mindre än vad jag gjorde.
 
Idag är i alla fall en ny dag och det är viktväktarmöte ikväll och då får jag se om det straffat sig.
 
Jag hoppas på en rejäl sovmorgon på lördag för det känns verkligen som att de skulle behövas. Annars har vi lite små planer i helgen och jag hoppas kunna fynda lite på bokrean.

Kommentera här: