Viktväktarinvägning

-1,4kg blev gårdagens resultat och en femte stjärna i boken :)
Även smurfan fick en stjärna som hon var så stolt över och ville visa alla.
 
Efter invägningen så gick jag och smurfan och handlade lite jordgubbar och badprodukter.
Jag tänkte jag skulle försöka få bort en massa död hud och skrubba mig riktigt ren nu innan sommaren så man kan få fin färg lagom till semestern..så behöver man inte vara blekast på beachen ;)
 
Gick in på hm och köpte fler trosor då de jag har börjar sitta riktigt dåligt. Köpte i storlek 38 för första gången sedan jag vet inte när. Kändes konstigt när de faktiskt passade :D Konstigt men kul!
 
På kvällen var jag så trött och klockan var så mycket att träningen byttes ut mot film och lakritskladdkaka med körsbär.
Träningen blir av ikväll istället efter maten. Middagen består idag av fläskkarre med bakad potatis och sallad..inte illa alls på en fredag :)
 
Imorgon får vi se om det blir blominköp eller stranden. Har vi tur så hinner vi med både balkonglådor och solande denna helgen.
 
 

Kommentera här: