Jobbig vecka som urartat helt!

Vet inte vad jag ska säga om denna veckan. Det har slarvats med maten och ätits godis i princip varenda kväll under den gångna veckan. Vette fan vad som hände. Det har varit rätt tungt rent mentalt och hormoner som spökar samt att jag varit riktigt riktigt trött. Det går lätt överstyr när saker inte är som de brukar och jag försöker lära mig något av det varenda gång det sker.
Kände mig rätt nere igår men blev något gladare när min sambo påpekade att jag faktiskt haft sådana här downperioder förut men att jag ändå lyckats gå ner 43kg, jag kommer alltid tillbaka.
Just nu känns det bara så drygt att ha pendlat upp och ner två kilo sedan slutet av november. Det är riktigt jobbigt att känna att man står still och trampar på samma ställe.
Inget blir ju lättare av att man fuskar heller naturligtvis men å andra sidan så måste man få bryta ihop och komma igen för att kunna lära sig något.

Har under veckan kört mitt träningsprogram och det har gått riktigt bra! Känns peppande och kul att ha en plan för det träningspass man ska genomföra. Sedan kan det på grund av tidsbrist hända att jag måste ta bort något moment ur passet men så länge jag följer planen i stort så gör det ingenting.
 
Förutom godisätande så har jag följt kosten bra, frukost,lunch,middag och mellanmål fungerar jättebra och de följer pointsen som de ska.
 
Veckan har varit rätt vanlig, inte hänt något extraordinärt direkt. Gjort upp lite planer inför alla hjärtans dag, jobbat och tränat. Mer än så hinns det inte med på en vecka.
 
Var aldrig på invägning igår utan jag tar det imorgonbitti istället. Kände mer för att åka hem och umgås med familjen. Efter middagen var bortplockad och smurfan i säng så fixade jag ihop en brownie med dulche de leche. Den blev inte jättebra men fullt ätbar, fick bara gå lite för länge i ugnen :/
Så går det när man inte håller koll.
Jag och sambon satt och kollade på escape plan innan läggdags och vid det laget höll jag på att somna i soffan :D
 
Imorse vägde jag in mig och hade räknat med +1kg. Vågen visade dock -0,1kg men gissar på bakslag nästa vecka. Brukar vara en viss fördröjning.
Åkte iväg tidigt till gymmet och var där till halv sju. Var redan en hel del folk där men det var inga problem med att få skåp eller löpband. Körde ett distanspass och lite styrketräning och försökte snabba mig på då jag hade sett en lapp om att de skulle stänga av strömmen mellan 8 och 11 idag. 
Vid tio i åtta gick jag in i duschen och två minuter i åtta gick jag ut ur gymmet ombytt och klar.
 
Gick till hemköp och köpte lite bröd och riskakor innan jag tog bussen till jobbet.
Ikväll ska vi ha spelkväll och käka hemmagjord pizza :)
 
I helgen har vi faktiskt ingenting planerat för en gångs skull och det ska bli riktigt skönt! En tripp till biblioteket blir det och kanske ett besök på uppsala konsert och kongress. Vi får se vad vi orkar och hinner med :)