resten av semestern

Under resten av semestern har vi hunnit med en hel del.
Jag har städat ur kylen och tagit hand om en del i min projektpåse (saker som ska lappas lagas och sys upp).
Vi har hunnit att äta frukost på balkongen ett par gånger:
 
 
 
 
Smurfan har lyckats sluta med napp! Gick förvånansvärt bra. Hon har även slutat med att sova på dagarna.
 
Vi har haft picknick i stadsparken:
 
Vi har varit till badstranden:
 
Haft kvällsmys på balkongen:
 
 
Ätit god mat
 
Hälsat på och umgåtts med vänner:
 
 Firat midsommar:
 
Midsommarfin tjej.
 
Blev lite dans runt stången också.
 
Lite bubbel bör man ju ha.
 
Spelade popkult på kvällen.
 
 
 Har hunnit med ett besök på leos lekland också. Smurfans första besök.
 
 
Jag och sambon fick lite ensamtid när vi tog en kryssning med birka i slutet av semestern:
 
 
 
 
 
 
Blev en liten vinprovning på båten. mycket trevligt.
 
 
 
 
 
 
Frozen strawberry daiquiri innan jacuzzihäng.
 
I lördags var det dags för smurfan att lämna sina nappar till katterna på skansen. Vi har pratat om det i flera veckor och hon var superpeppad.
Åkte dit med min syster och hennes familj då smurfans kusin också skulle lämna ifrån sig sina nappar.
Åkte karuseller och tittade på djur innan vi lämnade napparna.
 
 
 
 
Efteråt fick hon diplom :)
 
Vi gick och käkade lite och fortsatte promenera runt innan vi tog en tur till souvenirshoppen och fortsatte hemåt till Uppsala.
 
 
 
 
 
Igår tog jag en löptur på morgonen innan jag skulle iväg in till stan. jag och en kompis skulle äta lunch och gå på bio. Vi hade väldigt roligt! Våra respektive fick underhålla barnen i parken så länge och lite senare så åt vi middag ihop. En väldigt trevlig avslutning på vår semester och en bra början på deras.

Kommentera här: